27 de juliol, 2007

Enrampats per viure!

Divendres passat, va arribar la 'tecnologia' a les aigües merdoses de l'Onyar a l'entrada de Girona. No tinc massa clar si l'objectiu dels operaris que desfilaven tan ben equipats pel riu, era el de matar o salvar els peixos. Potser els mataven per salvar-los de la mort, potser els salvaven de morir riu avall o potser tan sols els atontaven per donar-los una nova
oportunitat aigües amunt. Vist des d'un balcó analfabet en 'salvaments i neteges d'urgència als rius urbans', la situació tenia la seva gràcia. Vaig fer les fotos per l'àlbum amb presses i em vaig quedar sense saber el final de la història. A l'hemeroteca digital ràpida (és a dir a 'cop de google'), només hi he trobat aquesta noticia, però és anterior i no preveu res de cables elèctrics... Potser ho vaig somniar?.


0 comentaris - afegiu-ne un!:

Powered by 
Blogger