18 de març, 2012

Bye bye Blogger!!

No s'hi val, senyors de Google.
Això que heu fet de posar-nos  .es  a les nostres pàgines, a  molts no ens agrada gens. A mi, personalment, m'agrada tan i tan poc, que si em decideixo a ressucitar aquet blog abandonat serà en una altra banda. Bye bye Blogger! Me'n vaig a wordpress... i em començo a qüestionar el gmail! 

I ens serveixi això a tots de recordatori:  quan deixem les coses en mans de grans empresses privades, tot és possible.  Sí, aprofito que sóc aquí i avui em despenjo per aquest pocamandra oblidat, per criticar obertament que els nostres politics actuals  vulguin engegar la funció publica a rodar i deixar-ho tot en mans privades.  Qualsevol dia d'aquest tindrem un 'susto' i alguna multinacional ens cobrarà per consultar les adreces de la nostra ciutat...  I sé de què parlo. Uix!

1 comentaris - afegiu-ne un!:

Ferran Porta ha dit...

Núria, comparteixo la teva indignació per tot plegat (i et faig saber que hi ha "trucs" per evitar el .es als nostres blogspots). Ho explicava en un post de fa uns quants dies, per si t'ho vols mirar :)

Records!

Powered by 
Blogger