15 de febrer, 2007

enquestes...

Ahir em van trucar per una d'aquelles enquestes de termòmetre polític que surten als diaris.
M'alegro de formar part dels formatgets que ilustraran l'estat d'opinió. Em van enganxar molt en fred, i sense pensar massa vaig anar posant nota als grups municipals i als caps de llista autonòmics... amb les contradiccions pròpies d'una conversa de cafè poc seriosa. Em van demanar també que valorés els problemes de Girona i el futur ús del viaducte (si mai arriba el TGV...). Desconec si la mostra de la població consultada és molt gran... ja ho llegiré algun dia al diari, però m'adono que si tothom contesta tan impulsivament com jo... poc fidel a la realitat serà l'estadística. Això si, estic convençuda de la 'infedilitat' dels valors mitjans que es publicaran. Jo sempre he estat mes partidaria del valor més freqüent, que no pas del valor mig (la moda, s'en dia quan estudiavem estadísitica?)... perquè no es fa servir mai?. Aquí ho deixo.

0 comentaris - afegiu-ne un!:

Powered by 
Blogger