08 de març, 2007

Tarda d'hivern suau


L'Onyar juga amb la llum de la tarda just abans d'endinsar-se pel ciment de Girona, camí del Ter, camí del mar. Dos ànecs se'n van a dormir, i jo que m'ho miro.

Una bona manera de celebrar el dia de la dona treballadora.

2 comentaris - afegiu-ne un!:

Angel Gomila ha dit...

Qué be s'està passejant tranquilament oi?

Interessants els teus dos darrers apunts, ja havia sentit a parlar dels LAT, però m'han agradat les seves conclusions.

Salut

Dani Gironella ha dit...

Des d'on treieu aquestes fotos ha de ser als pisos nous on abans hi tenien la casa els meus avis o bé ben a la vora ; carrer del Carme ? Jo aquestes mateixes imatges (ben bé aquestes i des de la mateixa prespectiva) les veia des de la terrassa de cals meus avis : una casa que ja no hi és, de tres plantes i una àmplia terrasa al darrera, sobre el riu. Només de veure les fotos m'han semblat molt familiars.
Evidentment, també m'és familiar un blog escrit en català, i m'agrada veure que de tant en tant se'n troben fent simplement cerques aleatòries pel blogger.
Salut !

Powered by 
Blogger