20 de maig, 2007

Flors, des del cel

temps de flors, lluny de GironaAquest any m'he perdut les Flors. Els gironins n'hi diem així, les Flors, o com a molt, l'exposició de Flors. Això del 'Temps de Flors' que és el nom oficial, costa de quallar. Tot arribarà. D'aquesta edició del Temps de Flors, doncs, només n'he vist el que m'he trobat pel davant anant i venint d'algun lloc del barri vell. No puc opinar de quin espai m'ha agradat més, ni de res, però aquí hi he trobat el muntatge de la catedral, vist des de dalt, fent zoom des d'un zepelí a 200 metres, i m'ha fet gràcia. Waw, quina envegeta! Ens retraten des de l'aire! (veure el web original). Jo, de més avall participo de la 'festa' posant floretes al bloc; aquestes no són gironines, però no les destruirà la pluja ni les matarà la calor. I, aquí retratadetes, no perderan el seu caràcter de paisatge efímer, ni el real, ni el que subscriu l'Exposició, al menys, fins que internet o aquest bloc petin.

1 comentaris - afegiu-ne un!:

Angel Gomila ha dit...

He vist la festa per la tv, quina pena no haver vingut!

Salutacions

Powered by 
Blogger