14 de juliol, 2009

La parra i la lluna

A vegades estem a la lluna, que vol dir que estem distrets sense parar atenció. En castellà n'hi diuen 'estar en la parra' al mateix fet d'estar despistat i no assabentar-se d'alguna cosa. Bé, de fet, no sé si les dues expressions volen dir exactament el mateix, ni si les dues es poden traduir literalment i són vàlides tan en una llengua com en l'altra.
Sigui com sigui, el dia que vaig fer aquesta fotografia no em vaig distreure. Recordo que estava relaxada, absent i tranquil·la gaudint sense fer res d'un vespre del mes de juny però quan la imatge em va atraure i em va captivar, em vaig aixecar per fer allò tan tontaines de voler-la capturar. La càmera em va defraudar com tantes vegades, però ara que l'he retrobada entre el 'desordre de l'ordinador', la comparteixo. Bon estiu tothom!

5 comentaris - afegiu-ne un!:

Anònim ha dit...

Doncs la trobo molt original! No m'extranya que t'inspiressis per fotografiar aquest escenari, és relaxant!

Jesús M. Tibau ha dit...

és bonic anar a la lluna de tant en tant

Deric ha dit...

jo hi estic molt sovint a la lluna!

zel ha dit...

Je, je...jo també ho he fet això, però no sé què coi passa que sempre em surt doble, la lluna, vull dir... bones vacances també per vosaltres!

Ferran Porta ha dit...

Hehe, molt bona la foto :)
Que passeu unes excel·lents vacances!

Powered by 
Blogger