29 de setembre, 2009

De Senyor a miserable

imatge de http://www.elpunt.cat/imatges/15/13/alta/780_008_1513103_8dfbcc74f5a3cff2ead5b75dd044240a.jpgMillet Millet... ens has ben enganyat a tots! (o a tots els que no hi sucàvem, és clar!). Em pregunto quanta gent, aquests dies, deu haver dir pensant en tu - "La mare que el va arribar a parir!". La Marina Rosell va suggerir-te per la radio que et llancessis daltabaix de la Pedrera... Sembla doncs, que molts et volen veure ben esclafadet. Com més va, més indignats estem tots els catalanets de com ens l'has fotuda. L'has feta de l'alçada d'un campanar (d'un Palau, en aquest cas). Però tranquil, ja sé que estàs penedit, i que t'adones que t'has equivocat i que miraràs de reparar tot el dany que has fet... Per això, perquè dius que vols ser un bon noi, a mi m'és ben igual si vas o no vas a la presó. Jo et desitjo un insomni perpetu. Però perpetu perpetu, eh? Que no puguis aclucar l'ull mai més, bandarra! I com que dubto molt que la mala consciencia et tregui el son ( més que res perquè se n'ha de tenir de consciència!) se m'ocorre que seria divertit que algú muntés una bona cassolada prop del teu coixí . No sé... jo, si fos cantaire de l'Orfeó potser organitzaria unes bones serenates al teu balcó un llaaaaarga temporada. Tens alguna cançó enfadosa preferida...¿?. No ho faré, perquè jo si que sóc bona gent; però mira, només d'imaginar-m'ho ja m'ho he passat bé.

Ara en serio. Això d'aquest paio, en Millet (ni Senyor ni punyetes!) em cabreja molt. Per molts motius i no especialment per l'honor català i el respecte a les institucions... no. Em rebenta igual un mentider ficat a un ajuntament petit que ficat a una multinacional. Ficat a la famíla Simson o a la burgesa-burgesia. Tan se val. Un porc mentider sempre em fa ràbia i molta, molta més, quan, com és el cas, l'engany posa sobre la taula les misèries de nostra societat: "Els diners no es fan pencant"; "Si ets llest pots enganyar a tot quisqui més de trenta anys i cap problema"; i "No et pots fiar de ningú".

No hi ha escusa Millet. O potser és que això teu i de la teva familia és un problema de fracàs escolar o de famila desestructurada i a la premsa li ha passat per alt? A cagar a l'era!

(imatge: http://www.elpunt.cat/imatges/15/13/alta/780_008_1513103_8dfbcc74f5a3cff2ead5b75dd044240a.jpg)

4 comentaris - afegiu-ne un!:

Ferran Porta ha dit...

Núria, a mi no m'és pas igual, això de la presó; espero veure-l'hi entrar. Hi ha veus que diuen que no l'hi fotran pas, que és massa "poderós" (o potser algú de ben amunt té por que xerri massa, ves a saber); jo vull creure que sí, que s'hi passarà els anys que li quedin de vida. Per lladre i, pitjor encara, per la immoralitat que suposa un galimaties tan estudiat.

A cagar... a Can Brians!

Anònim ha dit...

Completament d'acord amb el teu escrit sobre el xoriço de'n Millet. I qui no estaria d'acord?
Quin poca vergonya... em temo que ni anira a la presó, ni li treuran les fincas que ha reformat amb els diners de tots i de gent de bona fe que volien que l'organ del Palau fos el millor... No vull continuar perque se'm escalfa la boca i perdo la compostura... Roser

Agnès Setrill. ha dit...

Em rebenten els estafadors, els lladres, els que gaudeixen d'una bona vida i s'en senten orgullosos, perquè son llestos i no tenen bona conciència.
De qui ens podem refiar ara?
Qui serà el pròxim? Que caiguin TOTS! i que tots pateixin aquest insomni que dius, (m'ha encantat aquest càstic, tothom que n'ha patit, saben que es una de les pitjors tortures, hehe!), í res d'anar a la presó, que aleshores li seguiriem pagant la manduca entre tots.

Tots en sabem ser una mica de dolents quan convé...

Sas ha dit...

Catalunya no es mereix gent així...

Powered by 
Blogger