30 d’octubre, 2010

En Millet per Barraques

Aquests últims anys, com qui diu, he deixat de banda el tema de sortir a la nit i ballar pels bars que toqui. O sigui que no estic gens al cas, ni d'on s'ha d'anar ni de quina hi música hi sona. Per aquest motiu ahir, que les Fires de Girona em van desenmandrar i amb les meves amigues més juràssiques vam 'trepitjar Barraques' vaig sorprendrem ballant al so dels calés d'en Millet, de la trinca o de múltiples bandes sonores de la independència de Catalunya. No cal que us digui que m'ho vaig passar pipa... i mira, ara he buscat alguna de les cançons... no fos que ho hagués somniat. Aquí us deixo el vídeo den Millet per si no l'heu vist. Coses del pocamandra.!


1 comentaris - afegiu-ne un!:

zel ha dit...

Bo, eh? ja ho té això de sortir de tant en tant, disfrutes...

Powered by 
Blogger