22 de març, 2011

No m'agrada



A l'Ajuntament de Girona han penjat això a totes les portes dels ascensors i per assegurar-se que tothom ho vegi, també ho han clavat, ben gran, a terra. No m'agrada gens. Si posés: estalviem energia, puja per les escales si pots, que no tenim un duro, ho trobaria molt millor.

No, no m'agrada gens, que l'administració em digui  que  em convé fer exercici, o que em posi a l'ombra quan fa sol ( i que begui aigua!) o que no em tiri al mar si hi hi ha unes onades gegants. Què se n'ha fet de la responsabilitat individual dels adults? Quina societat estem construint amb aquestes campanyes? Després passa el que passa: cau la nevada del segle i alguns ciutadans confiats ens llancem a la carretera sense cadenes, inconcientment creguts que la MAMA-ADMINISTRACIÓ ja vindrà a netejar la neu i a portar-nos el sopar al cotxe si es fa de nit.  No anem bé!


2 comentaris - afegiu-ne un!:

Xarnego ha dit...

No anem bé!
I no anem be, perquè ens prenen per gamarussos.
El politics ja no saben que inventar
per fer-nos creure que son necessaris les seves idees.
Ens fiquen en guerres sense solta ni volta,
diuen que reciclen, i permeten que la gran industria
sobreafegeix els embalatges.
Prohibeixen el fumar, i tenen el negoci del tabac.
Permeten construir vehicles que corren con formules 1,
i limiten les velocitat, per sota de nivell
de major ingrés per multes.
Emplenen pantanós i cobren el aigua a preu de benzina.
Criden a les elèctriques la falta de inversió en línees,
i permeten les tarifes a preu de negoci usurer.
A qui volen enganyar aquesta gent?
I nosaltres màssic, paguen i callen.
Con diria en "Rubianes"
._"Váyanse a la mierda"-.

Perdó, però esperono.

núria ha dit...

Ai xarnego, que a vegades no sé pas si ens prenen per gamarussos o si ho som! Per sort, nomes a vegades

Powered by 
Blogger