22 de febrer, 2007

Fent cua...

Avui he passat una horeta llarga fent cua per renovar el DNI. Quan he arribat tenia 32 persones al davant. He tingut temps de sortir (no m'agraden massa els espais tancats i plens) anar a comprar el diari i un bolígraf, llegir me'l, fer-ne el sudoku i, entre d'altres coses, escriure l'esborrany d'aquesta entrada al meu incipient bloc, als marges del Punt del Diari. Però, el més interessant de tot, ha estat assistir en directe a la tala dels arbres de la plaça Constitució de Girona! Llàstima no portar la camera. D'entrada m'he espantat una mica... recentment alguna eliminació d'arbres fotuts, ha ferit - amb lògica- la sensibilitat del ciutadans i hem vist l'alcaldessa demanat disculpes per TV Girona per la feina feta (desfeta!) a la plaça dels Lladoners.

Jo recordo quan es va fer la plaça de la Constitució (un 50% dura com el formigó que la vesteix) i en aquell moment, per compensar el poc que m'agrada el nom amb que la van batejar, vaig celebrar la plantada d'arbres que s'hi va fer a la banda de la Gran Via... Llavors em van semblar escarransits però recordo que m'il·lusionava pensant en el bosquet futur. Ara, sembla que el bosquet, està malalt o és massa fosc pel gust de tots.. o qui sap perquè ha calgut talar-lo. M'he informat i sembla que realment hi ha previst replantar-hi freixes...Uf! Així doncs, només ha sigut un ensurt! Demà podrem llegir la noticia... Ara per ara, està bé anar a fer un tomb per la plaça despullada i veure com s'hi troben a faltar els arbres!

0 comentaris - afegiu-ne un!:

Powered by 
Blogger