31 de març, 2007

Un apunt de solidaritat

Des d'aquí, el meu suport a la família i amics de la Núria Pòrtulas.

Crec que hi ha molts motius per defensar una jove que fa més d'un mes que està a la presó per sospites. Presó per sospites? Em sona a 'guerra preventiva'. Som culpables fins que es demostri el contrari? No anava al revés això? No m'agrada gens.

Entenc que quan les coses cauen a prop de casa tot es veu diferent i ens fa mal la injustícia social que sovint passem per alt. Amb el cas de la Núria Portulas, m'adono de com els titulars dels diaris creen opinió a partir de la confusió i com que 'no hi ha temps d'anar mes a fons' ens ho empassem tot. I les famílies del qui són víctimes d'alguna injusticia es queden sols. Per això ara vull esciure el titular que no he pogut llegir enlloc:

<< Jove educadora social a la presó per error >>.

és només un titular més?
En qualevol cas, ara que en Llach està mig 'de moda', i pels amics de la Núria, vull desenterrar la vella cançó 'damunt d'una terra' i deixar sonar allò de: ... vailet no siguis anarquista i ves a la conquista de l'honor més alt...! I que el Departament d'Interior, l'Audència Nacional o qui sigui em faci entendre aviat que la cançó ja no és vigent.

0 comentaris - afegiu-ne un!:

Powered by 
Blogger