08 de desembre, 2007

Futbol, radio, TDT i telebasura.

Sóc d'aquelles que quan miro basquet o futbol per la tele, m'agrada treure el so i posar la ràdio. Per allò de fer-ho més emocionant. Ara, la tecnologia m'ha traït i m'ha robat aquest petit plaer. No sé si és culpa del meu flamant aparatet econòmic de TDT però, la imatge m'arriba amb un punt important de retràs i a l'ultim partit Espanyol-Barça, en Puyal em cantava els Gols, els Aiiis, i Uiis, abans d'hora. I això li treu tota la gràcia (la poca gràcia que li queda al futbol). A partir d'ara doncs, radio a seques! que les imatges, si vull (i em temo que sinó també), ja les veure cinc cents milions de vegades en diferit a tots els telediarios i telenotícies de la setmana.

Perquè, ja que hi som, em pregunto: no en fan un gra massa amb el futbol i les notícies???? Tants periodistes seriosos dedicant-hi hores, és necessari???? Personalment, equiparo la premsa i televisió del futbol, a la del cor. És excessiu i mou diners que 'no toquen'. Però com que el futbol és tradicionalment 'cosa d'homes' s'ha fet un lloc a tribuna, al món del periodisme, i ningú s'atreveix a parlar de tele basura en aquest tema. Jo tampoc!... però tinc molt clar, que un gra al cul d'en Ronaldinho m'importa tan, o tan poc, com un gra al cul de la Isabel Presley (amb quasi tots els respectes).

3 comentaris - afegiu-ne un!:

Anònim ha dit...

Totalment d'acord. LLàstima que hi hagi tants babaus que es deixin enlluernar per aquest mon. Que no veuen els jugadors, quan signen autògrafs, amb quina desgana ho fan?. Amb aires de perdonavides?. Alguns amb la mateixa desgana amb què juguen a futbol. i El mateix passa amb els pilots de motos, de cotxes...etc.

Anònim ha dit...

Sento no ser de la mateixa opinió, però la màgia de la ràdio justament és per la inexistència de les imatges. Així es que no entenc aquells que treuen el so de la tele per escoltar el de la ràdio. Una altra cosa es que em diguis que t'agrada més el comentarista de la ràdio que el que ho fa a la tele, però pensa que el periodista radiofònic fa més comentaris perquè s'imagina que -a priori- els seus oients no tenen cap tele al davant. I justament al revés: el periodista de la tele no parla tant perquè compta amb les imatges que reforcen el que ell explica.
I respecte el tema que critiques sobre dels futbolistes hi veig una solució: PASSEU DEL FUTBOL. Quan el futbol es quedi sense els milions de seguidors que te actualment s'haurà acabat amb tanta "merda" i sinó.... que li preguntin als pobres esportistes d'esports minoritaris.... aquests sí que no estan per divinitats!!! La cunyíssima.

Angel Gomila ha dit...

Hi ha massa futbol a la tv, clar que sí, però és el negoci. NO pot ser que una petita discuisió sigui notícia cada día, etc, hi ha coses més interesants.

En definitiva, que passeu molt bones festes!!

Powered by 
Blogger