02 de desembre, 2007

1D-Crònica personal

mani_balances fiscalsJo ho vaig viure així: Durant tres o quatre hores MOLTA gent va desfilar voluntàriament i pacíficament entre la Plaça Catalunya i el Parc de la Ciutadella per manifestar el seu rebuig a la situació actual dels catalans. Jo hi vaig veure i compartir un crit entre la necessitat i la il·lusió d'una Catalunya sobirana, que faci i desfaci al seu aire amb els calés dels seus esforços i els encerts i les cagades dels polítics propis. Penso que molts dels afectats de rodalies no hi eren, i que predominàvem els de 'comarques' (els que ni l'AVE ni rodalies ens soluciona massa res). El recent batejat 'desgavell de rodalies' ha estat, em sembla a mi, la gota que ha fet vessar el got i ens ha fet sortir al carrer a dir amb veu clara que estem tips i cuits que les coses no funcionin bé i que els nostres polítics i intel·lectuals, ens diguin que es culpa d'Espanya. Doncs posem-hi remei amb un sol crit: És urgent, Catalunya Independent! Jo, ahir a la mani, hi vaig veure MOLTS catalans emprenyats, si, però sobretot, MOLTS catalans il·lusionats, molt il·lusionats amb que els camins de la independència comencin a semblar naturals i que es parli de sobiranies sense radicalitats. M'enfada bastant que TV3 no hi acompanyi del tot i quan la rauxa m'apreta em refugio al naciodigital... En qualsevol cas: Gràcies PDD!!

2 comentaris - afegiu-ne un!:

Anònim ha dit...

Em fa gràcia, per no dir una altra cosa, que molts dels tertulians, savis de ràdios i televisions d’avui, fent els fatxendes opinen, amb tota la seguretat que dóna la barruteria, sobre el significat i motius de la manifestació del dissabte. Traient conclusions quan més rebuscades i immenjables millor. I estic segur que la majoria d’ells no hi van estar.
Jo, que sí que hi vaig participar, us puc dir que el clamor majoritari no era per el desgavell de rodalies. No era per la manca d’infrastructures. No era contra el govern, ni el de la Generalitat, ni el de Madrid. El crit popular era per la IN-DE-PEN-DEN-CI-A.

zel ha dit...

Molta mandra, tinc, però feia dies que no passava i avui deixo un coment, per saludar-te. Jo també per independència, però massa barreja de motius i ens ens fotran cas de cap. Salut!

Powered by 
Blogger