19 de gener, 2008

Si jo fos espanyola...

http://blocs.mesvilaweb.cat/marcbel/cat/100Si jo fos espanyola, estaria molt cansada que els polítics estiguessin tan pendents de Catalunya i d'Euskadi. Si jo fos espanyola, voldria un país lliure i ple de gent contenta que se sentís com jo, orgullosa de la terra i de les nostres coses. Si jo fos espanyola, feliç de saber-me en un país potent i modern, ben capaç de viure del propi treball i farcit d'il·lusions pròpies, estaria molt i molt cansada de sentir com els meus polítics donen constantment explicacions als catalans i als bascos. Si jo fos espanyola, somiaria amb un país independent, sense Catalunya ni Euskadi, ni ningú que no vulgui estar amb nosaltres. Si jo fos espanyola demanaria la independència d'Espanya!

Si jo fos una treballadora de la política a Espanya, aquestes properes eleccions, enviaria la pilota esportivament a la cuneta, i esperaria, abans de sortir al camp i jugar brut, a que tots els partits del país poguessin presentar lliurament les seves candidatures i cap piló importantíssim de ciutadans tingués el seu representant entre reixes.

** El mapa, és una de les opcions que des de l'holocè estant, preveuen pel futur territori espanyol. Altres opcions retallen les illes, el País Valencià, Navarra, Galícia i fins i tot les Canàries. És molt divertit, podeu fer-hi un cop d'ull aquí

2 comentaris - afegiu-ne un!:

Jobove - Reus ha dit...

si, si, però si fossis espanyola sense Catalunya i Euskadi, hauríes de treballar i aixó als espanyols no els hi agrada gents

salutacions

Ferran Porta ha dit...

Quin mapa més bonic! Tan de bò l'arribem a veure realment. I aviat, sisplau!

Powered by 
Blogger