19 de febrer, 2008

Taques negres

barrufet rondinaire

Ostres ostres ostres, i jo que em pensava que això ja no passava!! De l'Holocè estant, llegeixo estupefacte que el Pení i el Castell de Montjuïc de Barcelona, no es poden veure al Google Earth per censura. (llegiu-ho aquí). Remeno una mica i resulta que de trossos de terra censurats als ulls del google n'hi ha per tot arreu, i tenim moltes taques negres pel planeta. I sembla que a la competència (Virtual Earth) mengen del mateix pa. Sé que això de tapar trossos de món (especialment si hi ha radars o 'cosetes militars') no és cosa ni de Google ni de l'ICC (que és qui hi penja les imatges de Catalunya), sinó que és aquell famós tema de la seguretat nacional... que jo, associava a les antigues imatges de l'exèrcit i creia superadíssim. Bfff , molta tecnologia i arrosseguem sempre els mateixos problemes. Com deia l'amic Pere : No em barrufa!.





2 comentaris - afegiu-ne un!:

Jobove - Reus ha dit...

pel que es va fer a la dictadura, ja m'està be que no és vegi el Castell

salut

Unknown ha dit...

A mi tampoc em barrufa!

Powered by 
Blogger