25 de setembre, 2008

Mosquit tigre caçat el Masnou

Ahir, dia 24 de setembre, vàrem caçar un mosquit tigre a el Masnou.
Malgrat que aquest dies ha baixat la temperatura, aquests insectes aprofiten, encara, la pujada puntual de temperatura al pic del migdia per activar-se i fer alguna última temptativa per mantenir l’espècie.
La vila de el Masnou té un servei que estudia el possibles focus de procedència dels mosquits que t’arriben a la llar i et suggereixen accions per eradicar aquests punts conflictius.
És curiós que tan sols a 4 quilòmetres terra endins, a Teià, encara no hagi arribat, almenys no tenim notícies.
Per conèixer una mica més sobre el mosquit tigre i la seva àrea d’influència.

4 comentaris - afegiu-ne un!:

Ferran Porta ha dit...

El mosquits "normals" fan una ràbia gran, gran. Els "tigre" fan ràbia i més que ràbia. I vist en gran, en la foto, també fan "yuyu". Quina mala gaita que teneeen!!

zel ha dit...

I què coi podem fer? A mi mai de la vida m'havien picat, i aquest setembre em van cosir les cames...cabrons, coi, mira que envair-nos...

Petons!

zel ha dit...

I què coi podem fer? A mi mai de la vida m'havien picat, i aquest setembre em van cosir les cames...cabrons, coi, mira que envair-nos...

Petons!

Anònim ha dit...

Es veritat, a mi mai m'habien picat els mosquits i equest any
ho he passat fatal. Ja es veia que no eren picades dels mosquits que tots coneixem... era el tigre! ...i diuen que ve d'Asia... dons quina gracia. Roser

Powered by 
Blogger