25 de setembre, 2008

Mosquit tigre caçat el Masnou

Ahir, dia 24 de setembre, vàrem caçar un mosquit tigre a el Masnou.
Malgrat que aquest dies ha baixat la temperatura, aquests insectes aprofiten, encara, la pujada puntual de temperatura al pic del migdia per activar-se i fer alguna última temptativa per mantenir l’espècie.
La vila de el Masnou té un servei que estudia el possibles focus de procedència dels mosquits que t’arriben a la llar i et suggereixen accions per eradicar aquests punts conflictius.
És curiós que tan sols a 4 quilòmetres terra endins, a Teià, encara no hagi arribat, almenys no tenim notícies.
Per conèixer una mica més sobre el mosquit tigre i la seva àrea d’influència.

4 comentaris - afegiu-ne un!:

Ferran ha dit...

El mosquits "normals" fan una ràbia gran, gran. Els "tigre" fan ràbia i més que ràbia. I vist en gran, en la foto, també fan "yuyu". Quina mala gaita que teneeen!!

zel ha dit...

I què coi podem fer? A mi mai de la vida m'havien picat, i aquest setembre em van cosir les cames...cabrons, coi, mira que envair-nos...

Petons!

zel ha dit...

I què coi podem fer? A mi mai de la vida m'havien picat, i aquest setembre em van cosir les cames...cabrons, coi, mira que envair-nos...

Petons!

Anònim ha dit...

Es veritat, a mi mai m'habien picat els mosquits i equest any
ho he passat fatal. Ja es veia que no eren picades dels mosquits que tots coneixem... era el tigre! ...i diuen que ve d'Asia... dons quina gracia. Roser