17 de febrer, 2009

Dies de teta

Em diuen que la baixa per maternitat és la millor de les parades laborals de la nostra vida...

Em diuen que gaudeixi tan com pugui de les cucades del meu fill, que els nadons ho són poc temps...
Em diuen, que dormir més o dormir menys, ara, no importa...
Em diuen que això de donar el pit es tota una experiència...
I em pregunten que fa el nano i com estic.

Doncs el nano fa babes, moltes babes i jo estic bé, descobrint-me, en els meus dies de teta.
Una bona temporada sense bicigrafies

3 comentaris - afegiu-ne un!:

Ferran Porta ha dit...

Jo no tinc fills però sí dos nebots, i certifico que és ben cert: "els nadons ho són poc temps". Recordo mon germà, pare de l'Arnau, agafant son fill com si fos una joguina, amb una mà; l'Arnau ja és a Primària i... sí, els nadons ho són poc temps.

Disfruteu-lo!

zel ha dit...

Que bonic, i és el millor consell...disfruta, que passa ràpid, de veritat! Petons a tots!

òscar ha dit...

dos sols en una mateixa fotografia!!!
amb lo car que és de veure'n ni que sigui només un les darreres setmanes. :)

Powered by 
Blogger