09 de maig, 2009

Estem en plena època de cria dels ocells

Garsa devorant carpa de l'OnyarTudó Els ocells, en general aquests dies, estan en plena època de cria. Per això podem veure amb certa facilitat algunes espècies que en d’altres moments de l’any tenim moltes més dificultats en d’apropar-nos a ells.
Els tudons de Teià, per exemple, estan especialment vulnerables, deixant-se fotografiar des de molt a prop. Un tudó a la cassola estaria ben bo. És broma.
Per altra banda, les garses de Girona, amb la necessitat imperiosa d’alimentar les seves cries, els hi va bé tot el que sigui proteïnes. Exploren un munt de possibilitats en tot el seu territori, incloses les carpes de l'Onyar.

4 comentaris - afegiu-ne un!:

Jesús M. Tibau ha dit...

jo també estic en plena cria!

Xarnego ha dit...

Sols de pensar el que mengen les carpes de l’Onyar,
per l’encant la Visio de les garses, que de parsi
ja son poc simpàtiques.
M’agrada llegir-te

Ferran Porta ha dit...

Sort que no sóc dels que pateixen "plumafòbia", com una amiga amb qui vaig quedar ahir per prendre un te; cada cop que se'ns atansava un colom, fotia un xisclet.

Dic sort, perquè m'encanta observar ocells... excepte quan destripen carpes per les seves cries (o per elles mateixes. Ecs!)

Salut.

Jesús M. Tibau ha dit...

en resposta al teu comentar, sí tinc moltes ganes d'escriure, però poc temps.
:-D

Powered by 
Blogger