23 de setembre, 2010

Endreço les sandàlies

Es ben sabut que, qui més qui menys, quan arriba el temps d'endreçar les sandàlies i la 'vuelta al cole', es fa algun que altre propòsit (com aprendre anglès, fer esport, fer l'amor més sovint o el clàssic deixar de fumar o de devorar xocolata fora d'hores). Doncs jo també pico i aquest setembre em proposo escriure al pocamandra més sovint. Un cop per setmana. Va, no, un cop cada quinze dies, que si poso el llistó tan alt, kgd!. Ho faré? Ja m'adono que no sóc l'única que tinc un blog mig abandonat. Molts dels qui seguia fa un parell d'anys quan vaig començar també han afluixat la producció. Em diuen que la gent corre pel facebook i que el blogs agonitzen. Ohhhh... Confio no fer servir això d'excusa: de moment, endreço les sandàlies i penjo l'skyline de Barcelona que treia el nas darrera la tèrmica de Badalona, des de l'Hotel Vela fins la Sagrada Família, l'endemà d'una bona tempesta de final d'estiu. La foto la vaig fer dissabte passat des de la platja d'Ocata quan barrinava tot això dels bons propòsits de temporada i m'acomiadava de les vacances. Adéu-Ciao caloreta!

3 comentaris - afegiu-ne un!:

Ferran Porta ha dit...

Ep!, però alguns dels que seguies temps enrere continuem al peu del canó i vem engrescats, eh? Fins i tot s'ha organitzat una trobada blocàire a Berlin!

Com algú digui que Facebook pot més que els blogs... grrr! ;)

Records,

Anònim ha dit...

Ànims Núria!

Els que et llegim et trobem a faltar...

Ferran Porta ha dit...

Núriaaaa, que ja som a octubreeee...

Powered by 
Blogger