12 d’abril, 2007

Il·lusions internautes

Fa dies que pocamandra va rebre un comentari dels que fan il·lusió de veritat.

llegir el cometari d'en Dani

Ja ho veieu, la finestra al riu Onyar, fa poc era un terrat. Els follets d'internet han volgut creuar els antics inquilins de l'edifici vell amb els pocamandra de l'edifici nou. I ho han fet subtilment, via imatge. Algú s'atura en una fotografia que reconeix. Algú en gaudeix. Algú hi entra i descobreix que al darrera no hi ha un anònim però si moltes casualitats. Em sembla fabulós. En Dani, a més a més, diu que ha arribat aquí aleatòriament, oh! màgia internauta...

Dani: ets el primer conegut que arriba a Pocamandra sense que hi fos convidat... Vine quan vulguis i obre tu mateix la finestra de l'Onyar. I des d'aquí et convidem, si és el cas, a afegir alguna imatge antiga que puguis arreplegar del bagul de records de casa els avis.

Mentrestant, per il·lustrar la descoberta, m'he permès la llibertat de retratar un pòster que fa temps que m'acompanya penjat a la paret de casa. Vol ser un homenatge (amb el cutre reflexe del flash incorporat) a les cases que hi havia aquí, abans d'aquest edifici. M'agrada. Algun dia haig de buscar l'original...

1 comentaris - afegiu-ne un!:

Dani Gironella ha dit...

Ei ! Merci per redundar sobre el meu comentari, ho agraeixo de debó (t'ho reconec com una deferència que no em mereixo). És llàstima, però em fa que no n'hi haurà de fotos com les que comentes. No recordo que n'hi hagi cap entre les que guardem en capses, que hem mirat i remirat molts cops per casa ... De totes formes, les reviso, sense augurar cap èxit (si trobo alguna cosa, t'ho faig saber).
Salutacions !

Powered by 
Blogger