02 de juliol, 2007

A ritme d'illa

Em sorprèn que una cançó 'made in Menorca' tingui números per ser la cançó de l'estiu, però m'agrada la idea. 'Verigut' és una cançó enganxosa d'aquelles que ara té molta gràcia, d’aquí dos mesos potser l'odiarem, i d'aquí uns anys tornarà a tenir molta gràcia. Si sou dels que aneu tard (o no aneu), no l'heu sentit encara, i no us espanta combregar una estona amb les frivolitats xurruteres de les nits d'estiu, podeu veure-la i sentir-la al you tube. (a on sinó?). Però potser millor només sentir-la.

'verigut' de Miquel Mariano
A mi, el que més m'agrada, és el nom del disc: 'A ritme d'illa'. I aquesta imatge d'un capvespre a Punta Nati vol ser un batec personal viscut, precisament, a ritme d'illa.

2 comentaris - afegiu-ne un!:

Angel Gomila ha dit...

he vist el vostre àlbum, i n'hi ha que estan molt ben composades, i altres més artístiques..

eeees que...

Anònim ha dit...

Doncs m'ha agradat! Jo la definiria com "la rumba menorquina". La cunyadíssima.

Powered by 
Blogger