20 de juliol, 2008

Bruce, sense aturador

Nit de Springsteen al Camp Nou. Com esteu? Com'steu??? Retruny l'aparell de so. I nosaltres (i 70.000 més) estem de conya. I ell més! Amb la E-Street Band, magnífica, i molts decibels mal repartits (llàstima!), en Bruce canta, salta, crida, corre, es lliura al public, toca la guitarra, fa sonar l'harmònica i balla. I juga, i segueix cantant; és 'in parable'. Encadena cançons i les transforma en himnes. I somriu tota l'estona. I sua. I canta i canta més. No para, no para. Emociona, comunica, fa cantar, fa ballar i fa embogir. Milers de braços nus amunt a ritme del Bruce melòdic, del Bruce canyero, del Bruce directe, menys clar, menys perfecte, més viu, més compartit, mes brutal. No para. Regala música. Bona música. La seva musica. Dalt d'un escenari: 'for ever, 'the Boss'.

5 comentaris - afegiu-ne un!:

Dani Coll ha dit...

Bruce és i serà sempre un dels grans.

Sempre he dit que m'encanta tot d'ell : la seva música, la seva banda i també la seva forma d'entendre la vida.

Li he llegit diverses entrevistes i les seves opininons sempre les he trobat sensates i assenyades i sobretot, amb una gran dosi d'humanitat. Cosa que no va sempre lligada a les grans figures.

Salutacions

Ferran Porta ha dit...

Caram!, li poses una passió que s'encomana. Acabo de passar del "ni fu ni fa" al, "coi, no sona pas malament, aquest noi!" :))

Jobove - Reus ha dit...

al final del concert del dissabte i despres de tres hores cinc minuts demanava que el deixesim anar a dormir, realment genial !!
el camp per un moment em pensava que cauria, tots ballant com a posesos, el Bruce és el Bruce

zel ha dit...

I només n'hi ha un, i la tonta de mi sense entrada, que no le vist des de fa quatre o cinc anys, coi, quina ràbia! Me n'alegro que disfrutessiu!

Kostas ha dit...

Jo no he anat, ja ho vaig fer fa uns pocs anys i puc dir que tot i no ser un dels meus preferits en Bruce, el seu concert els vaig gaudir molt.
Salut

Powered by 
Blogger