05 d’agost, 2008

Contrastos

Girona, gener 2006Finestra de l'Onyar, gener 2006
El Galligants, gener 2006Muralla de Girona, gener 2006

Tinc tanta calor, que em ve de gust penjar aquestes fotografies refrescants de l'última nevada important que va caure a la ciutat de Girona.
Va ser el gener del 2006.
Qui pogués, ara mateix, fer una rebolcada per la neu!
En fi, un caprici, per pura qüestió de contrastos

6 comentaris - afegiu-ne un!:

Ferran Porta ha dit...

Quin ensurt! Per un moment he pensat que el canvi climàtic s'estava passant de la ratlla, i que una estiuenca tempesta us havia deixat una capa de neu en ple agost! :-)

Marrogant ha dit...

Genial! Sembla que per fi la temperatura ha baixat una miqueta... o és psicosomàtic?

zel ha dit...

Ui, que no pagaria jo ara per un paisatge així...Merci, m'has refrescat el cor!

Barbara Leonard ha dit...

Nuria!
Per mi fa falta ver una mica de sol - tenim pluja normal aqui a GB.
I am missing the Onyar!
Barbara

Danimenorca ha dit...

jejeje...me ha hecho gracia ver fotos de invierno en pleno verano.
de todas formas y con la calor que esta haciendo es de agradecer verlas.molt chulas.
Saludos

Joaquim Bonaventura i Ayats ha dit...

prefereixo l'hivern, la calor m'emprenya, em cansa. Quan arriba gener dic el mateix del fred i tinc ganes que arribi l'estiu. Sempre tinc ganes d'estar a on no sóc.

Cuidat

Powered by 
Blogger