21 de desembre, 2010

Nadal a la xarxa social

Ara diuen que el nostre Nadal és digital. Jo espero que el meu tió sigui fet de fusta i óssos com sempre i em proposo no passar el primer minut de l'any enganxada als SMS (no sóc twitera, però algun any m'he SMSejat més del compte...). De totes maneres com que m'agrada molt  aquesta felicitació de Nadal que he rebut, l'enfilo al Pocamandra i que volti  per la meva petita esfera social. La trobo ocorrent i fresca. I digital  és clar! No és que m'entussiasmi la idea de fer publicitat però penso que la creativitat mereix els seus premis.

Gaudiu del vídeo sinó l'heu vist encara i de les festes de Nadal. Gaudiu-ne a la xarxa i a terra ferma on els petons són més calentons i els torrons mes dolços.

Bon Nadal a tots

2 comentaris - afegiu-ne un!:

Anònim ha dit...

Molt bo!

Anònim ha dit...

Il semble que vous soyez un expert dans ce domaine, vos remarques sont tres interessantes, merci.

- Daniel

Powered by 
Blogger